En av mina frukost vanor kan se ut

Min frukost vanor ser väldigt olika ut beroende på vad jag skall göra under dagen. Skall jag träna stoppar jag ofta i mig en stadig frukost eftersom jag kommer bli av med en del energi under träningen. Men även att jag skall kunna hålla mig fram till lunch utan att känna suget av mat.
Skall jag inte träna så äter jag inte en lika stor portion men ändå äter jag en stadig frukost för att klara av dagen fram till lunchen.

Jag kan lova er att ni kommer få hänga med mig och min frukost vanor och kanske till och med min mat vanor. Så kommer ni snart märka skillnaden på min frukost/mat vanor beroende på vad jag skall utföra under dagens lopp.

Så här kan en av min frukost vanor se ut när jag skall träna under dagen.
Jag startar upp med passonsfrukt/jordgubbs yoggi till yoggin har jag en smörgås och på den ligger det keso, lite organokrydda och paprika. Till detta äter jag två olika frukter kiwi och klementin och till dricker jag en kopp ört te (pepparmynta som är friskt och balanserat).


I början Smakar bra

Slut på det goda
Mår magen bra så mår jag bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0