För att klara av en jobbig skolvecka

Nu var det måndag igen och min almenacka är fullklottrad av inlämningar, prov och läxor. Känner ni igen er?

Jag har ingen lust eller ork till någonting just nu känner jag, så nu måste jag ta till små knep för att hålla mig pigg. 
En god och nyttig frukost är A och O, därför åt jag två fullkornsmackor med becel smör, ost, avokado, leverpastej, tomat och gurka. Till det drack jag en hemmagjord apelsinjuice och grönt te med en skvätt mjölk i.
Det är även viktigt att träna då och då för att slå tillbaka mot stressen, och det kommer hela gruppen att berätta mer om i ett annat inlägg. Eftersom vi slutade så tidigt idag åkte jag till gymmet och nu känner jag mig pigg och glad för att orka plugga.

V. 42 kommer vår hälsoklass att ha en tema-kost vecka där vi kommer att få lära oss en massa om olika maträtter och mer. Håll utkik för vi antecknar allt och skriver ner det i vår blogg. Ha en fortsatt hälsosam dag, kram / Hannah!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen Jonte Mooohaaaaah

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

2008-10-20 @ 17:25:26
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0